Hopp til innhold

Skolebidrag

Avtale om betaling av skolepenger leveres årlig av alle husstander, nye som gamle.

Konvolutt med informasjon og skjema sendes hjem med elev, leveres ut på  informasjonsmøte eller sendes hjem til elevs adresse pr brevpost.

16.mai 2019 = Frist for innlevering av avtale om skolebetaling for 2019-20.

Levering av avtaleskjema:
Alle aktuelle poster fylles ut og betalingsavtalen signeres før innlevering. 
Skjema leveres enten direkte til skolekontoret eller i postkasse på vegg utenfor administrasjonsbygget. Eventuelt kan skjema sendes med brevpost til:
Rudolf Steinerskolen i Bergen, Postboks 4 - Slettebakken, 5899 Bergen.

Innsending pr e-post anbefales ikke, av hensyn til deres personvern.

Lenker:

Det kan kun sendes inn betalingsavtale og søknad til SFO for elever med tildelt plass.

 


For dokumenter i pdf: Acrobat Reader kan lastes ned HER.